Serviceaftaler

En serviceaftale giver dig sikkerhed for hurtig reaktion på opståede IT-problemer, sikrer tilgængelighed til din hostede løsning, og er samtidig en fin måde at få et overblik over dine driftsomkostninger. En serviceaftale indeholder typisk grænser for svartider, reparationstider, oppetider, help desk og enhedsservice. Der er to typer af serviceaftaler, Service Basis og Service Pro. Serviceaftaler aftales altid individuelt med kunden.

Vælger du en Service Pro aftale, har du mulighed for at sikre din drift på forhånd, ved at lade PK Data Network stå for opdateringer af blandt andet server, antivirus og officeprodukter.

Der er et lager med reservedele til servere købt gennem PK Data Network.

Serviceaftale

Service Basis

Service Pro

Svartider og support På hverdage: Svar på mail inden for 3 timer på hverdage inden for åbningstid 08:30 til 16:00. Telefonisk adgang til teknisk help desk på hverdage fra 08:30 til 16:00 til timepris eller klippekort. På hverdage: Svar på mail inden for 2 timer inden for åbningstid 08:30 til 16:00. Udvidet åbningstid (eks. weekend) og svartid kan aftales. Telefonisk adgang til teknisk help desk på hverdage mellem 08:30 og 16:00. Udvidet åbningstid kan aftales. Support på programmel kan aftales.
Reaktionstider Påbegyndt udbedring af akutte hardwarefejl inden for 6 timer inden for åbningstid 08:30 til 16:00. Påbegyndt udbedring af akutte hardwarefejl inden for 3 timer inden for åbningstid 08:30 til 16:00. Udvidet åbningstid og reaktionstid kan aftales.
Enhedsfejl Påbegyndt udskiftning af defekte enheder på server købt af PK Data inden for 24 timer. Påbegyndt udskiftning af defekte enheder inden for 6 timer på server købt af PK Data. Udvidet reaktionstid kan aftales. Reparations- og udskiftningsgaranti på enheder kan aftales.

Månedligt servercheck via remote opkobling til forebygning af enhedsfejl.

Oppetider 99,75 % oppetid på internt netværk. 99,75 % oppetid på internt netværk.
Andet

Fejlsøgning og fejlretning ved sikkerhedskompromittering, som ikke skyldes at Kunden har udvist grov uagtsomhed.

Fejlsøgning og fejlretning ved hardware og operativsystemnedbrud til timepris.

Gratis deltagelse i årligt seminar.

Varetagelse af daglig backup kan aftales.

Fejlsøgning og fejlretning ved sikkerhedskompromittering, som ikke skyldes at Kunden har udvist grov uagtsomhed.

Fejlsøgning og fejlretning ved hardware og operativsystemnedbrud.

Sikkerhedsopsætning/opdatering af netværk, operativsystem og applikationer lejet af PK Data ApS, herunder windowsopdateringer.

Pris pr. måned Kr. 750,00 pr server fra kr. 1.995,00 pr server


Der kan tegnes supplerende aftaler for:

  • Servicebesøg på kundens lokation.
  • Tilslutning af klientenheder, herunder PC'ere, tynde klienter og printere
  • Tilpasning af operativsystem og applikationer, f.eks. opsætning af EasyPage hjemmesider, printerdrivere, brugere og sikkerhed
  • Installation og konfiguration af 3. parts software
  • Eskalation af fejl i forbindelse med overvågning af 3. parts applikationer
  • Reetablering af data fra backup, hvis der ikke er tale om systemnedbrud

En serviceaftale sikrer dig de rette kompetencer og kvalificerede medarbejdere, når der er brug for det.

Det med småt

En serviceaftale er en aftale om tilgængelighed med PK Data Network. Forhold, som fejl i 3. parts software, installation af programmer, support af applikationer, internettets tilgængelighed, brugerændringer etc. er ikke omfattet af aftalen om tilgængelighed, medmindre dette er aftalt.

Oppetid defineres som: aftalt oppetid - planlagt nedetid - Nedetid / Samlet tid i periode for aftalt oppetid - planlagt nedetid. Dette indebærer bl.a. at planlagt nedetid, som eksempel planlagt opdatering af hardware og software ikke medregnes i den samlede nedetid.

Abonnementer faktureres forud Kvartalsvis (3 måneder) og kan til enhver tid opsiges skriftligt (pr. fax,brev eller mail) med en måneds varsel til udløbet af en abonnementsperiode, hvorefter PK Data Network ApS fremsender en bekræftelse.

Abonnementet løber fra aftalens tegning jf. fremsendte faktura og 6 måneder frem og forlænges derefter automatisk hver 6. måned til en ny abonnementsperiode.

Lyder spændende?

Kontakt PK Data Network på 70 27 34 56, brug denne kontaktformular eller info@pkdata.dk, og hør mere om dine muligheder for at sænke de samlede IT-omkostninger og undgå dyre og langvarige nedbrud.

Telefon: +45 7027 3456 - e-mail: info@pkdata.dk